9.3.2023 naskladňujeme nové modely pouzdra na brýle - přejeme hezký výběr
Logo
0 ks
za 0 Kč
Nákupní košík je prázdný
Potřebujete poradit? Neváhejte nás kontaktovat.
  1. Úvod
  2. Obchodní podmínky
  3. Reklamace a vrácení zboží
Reklamace a odstoupení od smlouvy

Reklamace a vrácení zboží

Kontrola dodávky
Doporučujeme našim zákazníkům, aby zkontrolovali obsah dodávky při převzetí balíku od dopravce. Pokud obsah dodávky není kompletní, zboží je poškozeno nebo zboží neodpovídá uvedenému na přiložené faktuře, reklamuje kupující zásilku přímo u dopravce. Není-li možné z objektivních důvodů provést kontrolu dodávky hned při převzetí zásilky od dopravce, je kupující povinen tak učinit bez zbytečného odkladu do 24 hod a o zjištěných závadách neprodleně informovat prodávajícího.
Je-li kupujícím spotřebitel, je výše uvedený způsob doporučen, tím však není dotčeno právo spotřebitele reklamovat zboží přímo u prodávajícího v zákonných lhůtách.

Řešení reklamace
V případě reklamace zboží prosím vyplňte formulář níže a odešlete libovolnou formou na naši adresu (e-mailem, faxem nebo poštou). Váš požadavek bude okamžitě zpracován a nejpozději do 10 dnů od následujícího pracovního dne budete písemnou formou informováni o způsobu řešení reklamace a předpokládané době trvání. O vyřízení reklamace budete znovu informováni písemnou formou.

Vrácení zboží
V případě odstoupení od kupní smlouvy se kupní smlouva od počátku ruší. Zboží musí být prodávajícímu vráceno do čtrnácti (14) dnů od odstoupení od smlouvy prodávajícímu. Odstoupí-li kupující od kupní smlouvy, nese kupující náklady spojené s navrácením zboží prodávajícímu, a to i v tom případě, kdy zboží nemůže být vráceno pro svou povahu obvyklou poštovní cestou.
V případě odstoupení od smlouvy dle čl. 5.2 obchodních podmínek vrátí prodávající peněžní prostředky včetně nákladů na dopravu přijaté od kupujícího do čtrnácti (14) dnů od odstoupení od kupní smlouvy kupujícím, a to stejným způsobem, jakým je prodávající od kupujícího přijal. Prodávající je taktéž oprávněn vrátit plnění poskytnuté kupujícím již při vrácení zboží kupujícím či jiným způsobem, pokud s tím kupující bude souhlasit a nevzniknou tím kupujícímu další náklady. Odstoupí-li kupující od kupní smlouvy, prodávající není povinen vrátit přijaté peněžní prostředky kupujícímu dříve, než mu kupující zboží vrátí nebo prokáže, že zboží podnikateli odeslal.
Kupující bere na vědomí, že dle ustanovení § 1837 občanského zákoníku, nelze mimo jiné odstoupit od kupní smlouvy o dodávce zboží, které bylo upraveno podle přání kupujícího nebo pro jeho osobu, od kupní smlouvy o dodávce zboží, které podléhá rychlé zkáze, jakož i zboží, které bylo po dodání nenávratně smíseno s jiným zbožím, od kupní smlouvy o dodávce zboží v uzavřeném obalu, které spotřebitel z obalu vyňal a z hygienických důvodů jej není možné vrátit a od kupní smlouvy o dodávce zvukové nebo obrazové nahrávky nebo počítačového programu, pokud porušil jejich původní obal.

Doprava reklamovaného zboží
Reklamované zboží musí zákazník dopravit osobně nebo zaslat na místo uplatnění reklamace (dodavateli). Je-li reklamace uznána jako oprávněná, bude po jejím vyřízení zákazník vyzván k odběru zboží nebo bude reklamované zboží odesláno zákazníkovi na náklady dodavatele. Je-li reklamace shledána jako neoprávněná, bude po jejím vyřízení zákazník vyzván k odběru zboží nebo bude reklamované zboží odesláno zákazníkovi na jeho náklady.

 

V

V případě, že jsme Vámi odeslané zboží dostali zpět, Vás budeme informovat e-mailem o další průběhu navrácení v případě osobního předání.

Pokud jste za zboží platil/a platební kartou online, pošleme Vám peníze zpět na bankovní účet, ze kterého jste platbu uskutečnil/a. Vrácení peněz proběhne běžně do 14 dnů od přijetí vráceného zboží.

 

V případě dobírky Vás budeme kontaktovat e-mailem za účelem sdělení čísla bankovního účtu, na který má být částka převedena. Vrácení peněz proběhne zpravidla do 14 dnů od sdělení údajů o bankovním účtu.

Neoprávněná reklamace
Při neoprávněné reklamaci (nebude-li zjištěna oznámená závada, nebo půjde-li o závadu nespadající do záruky) může prodávající po kupujícím, který není spotřebitelem požadovat úhradu vzniklých nákladů za testování, opravu) podle aktuálního ceníku servisních výkonů.

 

Formulář pro odstoupení od kupní smlouvy

Oznámení o odstoupení od smlouvy

American Way CR spol. s r.o., IČO: 26371740, se sídlem Zikmunda Wintra 7, 301 00 Plzeň
Poštovní a korespondenční adresa pro odstoupení od smlouvy včetně zaslání zboží:

American Way CR spol. s r.o. ,

Lidická 20, 323 00 Plzeň nebo e-mailem na adresu: order@americanway.cz

 

Formulář:

Oznamuji/oznamujeme (*), že tímto odstupuji/odstupujeme(*) od smlouvy o nákupu tohoto zboží:

doplňte podle prodejního dokladu kód zboží: ........................................*)

a název zboží:....................................................................................*)

Datum objednání: __.__.____*)/datum obdržení: __.__.____ *)

 

Jméno a příjmení spotřebitele/spotřebitelů: *)

Jméno: ...........................................................................

Příjmení: .........................................................................

 

Adresa spotřebitele/spotřebitelů: *)

Ulice a č.p./orientační: ............................................................................

Město: ...................................................................................................

PSČ: ........................

Číslo účtu pro vrácení peněz:.................................................................../..................

 

Podpis spotřebitele/spotřebitelů: ....................................................................................
(pouze pokud je tento formulář zasílán v listinné podobě)

 

Datum:__.__.____ *)

 

(*) Nehodící se škrtněte nebo údaje doplňte.

 

 

Vytvořeno na Eshop-rychle.czEshop-rychle.cz